maandag 12 september 2016

Winterjassen


12 september 2016
Kalender laat weer een nieuwe bladzijde zien
Alles bestuderen
Links de kolommen van alle gezinsleden
Rechts de 'to do'.

Handig

Alles wat mij te binnen schiet
dat schrijf ik in de 'to do'
Omdat het brein
nu eenmaal niet alles kan opslaan

Op het journaal de weerberichten
Het wordt vandaag een warme dag
Het kan wel oplopen tot 30 graden

Op 12 september kan de temperatuur oplopen
tot 30 graden!

Ik ga verder
met het bestuderen van de huiskalender

In de 'to do' lees ik het volgende:

"Winterjassen in plunje gangkast"

Handig
want mijn brein wist dat allang niet meer
Die dacht
dat ze nog gewoon onder het bed lagen
verpakt met de andere winterkleren.......
Dus dankzij de huiskalender
hoef ik mij niet in het stof te zoeken....

Maar ook handig
dat ik deze tekst even door kan schrijven
naar de 'to do' van oktober.......

gok ik!?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Strandwandeling

  Het is een regenachtige ochtend in de trein naar Amsterdam Centraal. De deur van de 'persoonlijke huiskamer' - ofwel Eerste Klas c...