vrijdag 15 november 2019

Trein



Gisteren
had ik zo'n 
'The day before you came' - moment
Dat vind ik leuk
zo'n moment

In de trein van Utrecht CS
naar Utrecht Leidsche Rijn
stapte ik tegelijk de trein in
met een vriendelijke man

Hij droeg een acte-tas
en was gekleed in regenjas
- net zoals die man in de video!-

Hij stapte ook uit
op station Utrecht Leidsche Rijn

En weet je
op de terugweg
- je raadt het al -
toen zat ie in precies dezelfde trein
als ik!

Hij stapte
- net als ik -
uit op station Utrecht CS

Hij liep
- net als ik - 
naar de stationsrestaurantjes
en bestelde
- net als ik - 
een wrap
(dat dacht ik tenminste)

Oprecht
ik had het niet in de gaten
Oprecht
hij had het ook echt niet in de gaten

Synchroon station lopen
zoiets

Nou ja
dat dus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Strandwandeling

  Het is een regenachtige ochtend in de trein naar Amsterdam Centraal. De deur van de 'persoonlijke huiskamer' - ofwel Eerste Klas c...